Aan het einde van ieder logeer-seizoen nodigen we de ouders uit in ons Logeerhuis. Om ze een klein inkijkje te geven in wat er de afgelopen maanden is gebeurd, waar de artiesten mee bezig zijn geweest en wat ze willen laten zien. Want daar geloven wij in: laten zien en ervaren wat je hebt geleerd. Dat gaat niet alleen over alle circustrucs maar ook over samenwerken, samen opruimen, luisteren en kijken naar elkaar.
In een warm logeerhuis en daarna in een iets koelere wei zagen de ouders hoe het IKEA Monster infiltreerde in de logeergroep en hoe die werd verslagen… of werd het monster niet verslagen maar waren er ineens wel heel veel monsters??
Deze artiesten bouwden afgelopen jaar aan eigen houten schilden en wapens, leerden film-vechten, balanceerden op een reuzegrote bal en speelden en leerden samen in de groep.
Juni 2026





